ترانه؛)

marta🎻 · 15:15 1400/11/30

عام خب اینجا بگم؟

اشکالی نداره میگم(میخوام  داستان آشنایی من و همه ی دوستام رو بگم‌تا جایی که بتونم)

عام خب من‌ 2تیر امسال آرمی شدم

و خب کلاس زبان رو تازه ثبت نام کرده بودم و ما یه گروه توی واتساپ داشتیم برای ارسال تکالیف،اصلاع رسانی و این حرفا

ترانه بیوش آرمی بود و پروفایلش تهیونگ

منم خب تازه آرمی شده بودم رفتم‌پی ویش گفتم"سلام خوبی من نرگس(فامیلم)هستم بیوگرافیت آرمی بود  میشه بست فرند همدیگه بشیم؟"

بماند که برای بیو گفتم بیوگرافی🥲🤌

و اون روز ساعت 2شب 16تیرماه بود

اون موقع ترانه اصلا حرف نمیزد و فقط برای تکالیف میپرسید.

ولی الان اگر یه بحث باشه که من و اون درباره اش حرف نزده باشیم هرچی،هرچی‌که بگی رو درباره اش گفتیم😌🦥

و داستان شوگا شدنش

عام من همیشه جلوی اون یه آدم‌پر انرژیم و کلی حرف میزنم و اون همیشه خوابه

و ما خیلی باهم تفاوت داریم‌برای همین‌سُپ‌رو انتخاب کردیم من جی هوپ اون شوگا و خب نراسه

اون داشت درباره یه فیک مافیای میگفت و قالب اسمش رو گرفت و حروف اسم منو گذاشت

نراسه♡

و یه اسم دیگه هم داریم

اون میخواست اسم‌کره ایی داشته باشه(لقب/نیک‌نیم)

گفت اچا منم‌گفتم اچار فرانسه😂😌

بعد بهم گفت یه اسمی به اسم دادا داریم

منم گفتم من دادا تو اچار فرانسه این یکی میشه دادا فرانسه🦥

آره دیگه

وبم رو نداره بخونه ولی یروزی خودش میاد ادمین اینجا میشه و اینارو تک به تک میخونه 

-ویتامین شوگا