لالیص؛)

marta🎻 · 15:26 1400/11/30

عام ایشون یکی از صافت تریناس 

خب من دوستای فیک زیادی داشتم که بحث رو باز نمیکنم!و کشش نمیدم همین اول بگم

عام ترانه یه گپ زده بود به اسم"گپ آرمی"و لالیص رو اد کرده بود

منم سیوش کرده بودم ولی اصلا باهاش صحبت نمیکردم چون چند روز بعدش گپ‌پاشید

و خب من‌داشتم با یکی از دوستام صحبت میکردم(الان دوستم‌نیست)

گفتش که لالیص بهم‌میگه که تو به من دروغ گفتی بیا کات‌کنیم و این حرفا

کات کردیم و داستان تمام شد

من رفتم پی ویش گفتم "لالیصی؟"

اونم‌گفت"آره تو کیی؟"

"نرگسم"

خب تا قبل اینکه جواب من رو بده رفتم دوش گرفتم‌اون شخص رو پاک‌کردم‌از ذهنم

و دیگه نخواستم باهاش دعوا کنم‌و این حرفا ولی معلوم شد اون شخص رو لالیص نمیشناخت!

و ما خب یجورایی رابطه خیلی صافتی داریم

اون جلوی همه خیلی دختر دارکی به نظر میاد ولی پیش من کیوت ترینه(حداقل من کیوت میبینمش)

اینم‌بگم‌دوست نداره اسم واقعیش رو کسی بدونه برای همینه لالیص گفتم اسمشو

درضمن‌اسمش خیلی هم گشنگه🥲🤌🦥

اون خیلی خوش اخلاقه؛/

درضمن هیجکدوم از دوستام‌تو این وب نیستن ولی یرزوی شاید لینک رو بهشون دادم کی میدونه؟